.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موج بارش‌ها در راه ایران/جاده‌های شمالی برفی می‌شوند +جدول
شمال نیوز: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از فردا یکشنبه، 29 اسفند شاهد موج جدید بارش‌ها در کشور خواهیم بود.

به گزارش شمال نیوز، فریبا گودرزی گفت: امروز شنبه 28 اسفند در سه استان کشور بارش باران و برف را خواهیم داشت.آسمان بخش‎های غربی کردستان، شمال آذربایجان شرقی و نقاط غربی آذربایجان غربی امروز ابری و بارانی خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت هوا در روز یکشنبه 29 اسفند اظهارکرد: فردا در کشور شاهد موج جدید بارش‎ها خواهیم بود و بر این اساس، در استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان، زنجان، غرب قزوین، جنوب آذربایجان غربی و جنوب آذربایجان شرقی بارش باران و برف را خواهیم داشت.

گودرزی ادامه داد: همچنین در این روز در استان‎های ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر، فارس، غرب هرمزگان و غرب کرمان بارش باران به همراه رعد و برق را خواهیم داشت که این شرایط منجر به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها خواهد شد.

بارش برف در محورهای آذربایجان

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: برخی محورهای آذربایجان غربی و شرقی شاهد بارش برف است و براساس پیش‌بینی‌ها این شرایط جوی در 30 اسفند به محورهای شمالی خواهد رسید.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با فارس، افزود: در حال حاضر در محور پیرانهشر- نقده در استان آذربایجان غربی و همچنین در محور بستان‌آباد، مراغه، هشترود و جلفا- مرند بارش برف گزارش شده است.

وی افزود: در سایر محورهای مواصلاتی استان آذربایجان غربی شاهد بارش باران هستیم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: ترافیک در حال حاضر در همه محورهای مواصلاتی روان گزارش شده است و خلاف روز گذشته که ترافیک پرحجم بود امروز وضع بهتری را شاهد هستیم.

وی افزود: براساس نقشه‌های پیش‌بینی وضعیت هوا در روز 30 اسفند در اکثر جاده‌های شمالی بخصوص جاده کرج - چالوس شاهد بارش برف خواهیم بود.

سرهنگ رحمانی گفت: این موضوع توجه بیشتر رانندگان را مطالبه می‌کند تا تجهیزات ایمنی را به به همراه داشته و از شتاب و عجله در رانندگی پرهیز کنند.

 


 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.